DIP Trade

kolekcija

2020

Korisničke stranice - Reklamacije

1. Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket i pregledate ga detaljno. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi, ugnječenje), paket ne bi trebalo da preuzmete . U ovom slučaju molimo Vas da nas kontaktirate putem sajta, telefonom na broj +381 11 2394-224 ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu ONLINE@DIP-TRADE.CO.RS i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzimanje pošiljke. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju. 

2. Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24 h od trenutka prijema pošiljke,kontaktirate putem sajta, pozovete telefonom na broj +381 11 2394-224, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu ONLINE@DIP-TRADE.CO.RS i opišete detalje reklamacije. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju. 

3. Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (PREUZMITE), molimo Vas da postupite na način definisan Pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice(PREUZMITE). Robu zajedno sa obrascem Zahteva za reklamaciju (PREUZMITE) treba da pošaljete na adresu DIP-Trade d.o.o. (sa naznakom za web shop), Beogradskog bataljona 38 sprat 2,stan 6, 11000 Beograd.

aktuelno